Tagen av en väldigt duktig fotograf

Jag var nyss inne på Elin Ivemos fotoblogg och råkade klicka mig in på flickr. En sida som jag aldrig använder för jag tycker den är så krånglig. Men jag tänkte iallafall att jag skulle gå in en tjej som jag känners sida för att kolla på hennas vackra bilder och om hon lyckats redigera nån bild sen jag visade henne hur man gjorde. Då såg jag hur hon kände och jag kände skuld på nåt sätt även om jag kan känna likadant som henne ibland. Men sedan då jag läste alla komentarer så blev jag glad. För att de sa verkligen så många fina saker till henne för att stötta henne. Hade själv velat säga en kommentar men jag måste vara inloggad och sånt tjafs så jag kunde inte. Men jag förstår att det måste vara jättekul att lägga upp bilderna på flickr om man får så fin och bra respons på sina bilder. Jag hoppas att det löser sig för henne och att det går bra och att jag får låna bilden som hon har tagit i här ovan. Den var jättefin och hon är jätteduktig på att fota.
.
(Jag tänkte att jag inte skulle lämna ut namn och flickr sida men jag kan göra det om du vill)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0