Det blev inge ut i solen och fota idag

 

Som ni ser i rubriken så han jag inte fota något ute i solen idag för att jag o Daniel set inte upp förns den hade gått ner igen. Det är så vintern är. Men jag tog lite bilder på gårdagens aktiviteter. Är inte så bra på att fota i mörker måste verkligen lära mig.

-

Jag och Daniel for iallafall in till stan med några trevliga människor. Först så var vi på Donken sen så gick vi till Max sen café station och sen Hammnis. Vi gjorde egentligen inget speciellt satt typ bara och chillade. utanför Hamnmagasinet hade de byggt ett stort snö slott som vi roade oss med ett tag.  Det är det som är på bilderna. Nu har jag iallafall tagit mig hem från Daniel och sitter och väntar på att älskade Idapida ska komma hit. Livet leker ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0