Solen lyser och skolan är slut

Man blir så glad då man slutar skolan tidigare och solen är uppe. Då är man också glad att man har kameran med sig. Ja tar nästan bilder varje dag nu. Dom blir mycket gladare och  bättre i sol ljuset. När jag var påväg hem från skolan så träffade jag också på Elina en liten stund och sedan så mötte jag Daniel med flera. Man får verkligen vårkänslor då det är flera pluss grader, solen lyser och snön smälter trots att det bara är januari.

.

Jag längtar också tills vårat piano blir stämt det har inte varit stämt sedan vi köpte det 2004 tror jag. Det är ganska långt tid, inte konstigt att jag slutade spela på det.Det är ju inte kul när det låter förjävligt.


Kommentarer
Postat av: emma

nu är vinnarna i veckans blogg dragna!

kika in på min blogg & kolla om det var just du som blev veckans blogg! :)

2011-01-24 @ 20:25:32
URL: http://eemmamarias.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv; varsågod! :)

2011-01-24 @ 21:17:13
URL: http://frokenoslagbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0