DET KÄNNS FEL FAST DET ÄR SÅ HÄR DET ÄR

Gamla bilder från förra hösten/vintern
.
Jag har börjat längta efter mörkare tider. Då man kan ha på sig vantar, mössa och tjocksockar. Då man fryser mest helatiden och kan kura ner sig i ett täcke med te och film och ligga där och mysa så länge man vill. Jag är less på all värme, det är så varmt att jag inte känner någon inspiration och man måste dra för gardinerna för att kunna somna. Sensommaren är inte så fin egentligen. Det bästa med den är alla bär som man kan äta i skogen men nu vill jag hellre ha gula fina löv på träden och kyliga vindar.
.
Fast jag vet att det vore endå hemskt om detta hände nu under sommarlovet då man fortfarande har en massa planer på saker man vill göra.
.
Jag saknar nästan alla vardagsrutiner också. Då man slipper känna stress över att använda alla sommardagar till fullo. Men jag vet att detta är nåt jag kommer att ångra då allt detta har gått i uppfyllelse.
.
Sen så kan jag inte förstå hur man kan sakna en person så mycket då man endast har varit ifrån varandra i 11 timmar. Men det är nog det som kallas kärlek.

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Fina bilder! Håller med, mysigt att kunna krypa ner under täcket och bara mysa :-) Fast sommar är ändå min favorit men man kan ju hitta det bra med alla årstider :-)

2011-07-29 @ 14:19:30
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: ja det går inte att undvika faktumet att det är lite mysigt att få klä på sig lager på lager och mysa ner sig med något varmt och gott att dricka :-D

2011-07-29 @ 19:33:32
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Pontus

SV: Ja, det måste varit lite jobbigt!

Haha, ja visst är den charmig! :P

2011-07-29 @ 22:01:33
URL: http://minnsvarjesekund.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Fin blogg du har :D



Var gärna med och tävla om att bli Veckans blogg!

Ha en bra kväll, kramar! :)

2011-07-29 @ 22:29:00
URL: http://m1m1.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0