NYTT INLÄGG

Som ni kanske har märkt har det dröjt ganska länge mellan mina inlägg nu under sommarn men det är sånt man får ta då man ska försöka leva livet fullt ut.
.
Själv har jag mestadels varit med Daniel (detta är typ första natten är är ensam på flera veckor) Vi har varit på trästocks festivalen där vårat tält gick sönder och jag ångrade verkligen att jag lämnade kameran hemma för jag har nästan inte hunnit fota något på typ 2 veckor nu och det känns hemskt så igår så fotade jag och Daniel lite på väg hem från Palt. Det tog längre tid att gå hem men vi hade kul i allafall. :)
.
Nu ska jag fara och handla lite mat och sen ska jag nog försöka spela lite gitarr eller rita. Det har varit lite dåligt med sånt på sista tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0