PICKNICK I PARKEN

Idag så hade jag och några gamla vänner picknick i en park. Vi åt middag där och förde många intressanta samtal.
Vi fotade massor. Tycker om då andra fotar lite med min kamera så att jag får ännu fler bilder att redigera. :)
Jag är helt förälskad i mitt objektiv. Det blir så mycket roligare då allt blir skarpt igen.
Vid 22tiden så for vi till nydalasjön och badade. Det var förvånandsvärt varmt.
När alla hade farit och jag hade tänkt gå hem så dök Palt upp. Han ville också bada sen for vi hem till han och åt vattenmelon så att jag senare kunde låna hans cykel för det är ganska långt hem.

Kommentarer
Postat av: emmaohman-Drawings

svar: Tack så mkt! Nej jag är inte tatuerare:)

2011-06-11 @ 03:45:23
URL: http://emmaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0