En solig vårdag

 

Inte nog med att v fick lov idag så var det den soligast och vårigaste dagen ever. Ellen smsade och ville att vi skulle ha picknick på ett tak så jag grabbade mina kläder och for hem till henne. Påvägen dit så köpte jag en semmelbullsweinerbröd som vi skulle dela på. Den godaste bullen jag vet som dom sålde på draggen för 10 kr. Fast det blev ingen picknink på ett tak för vi visste inte vilket vi skulle ta och solen gick i moln.

 

Men då solen tittade fram igen så gav vi oss ut i jakten på ett tak med fin utsikt. Vi ville ha ett tills nästa gång vi tänker ha picknick.

Ellen hoppade i vatten pölar. Åh vååår säger jag bara !!!

Sedan blev det en massa klättrande.

Vi hittade det perfekta taket och Ellen gick balans gång här blir det pcknik nästa gång solen tittar fram och vårkänslorna vumlar. Men nu så önskar jag verkligen att jag får tillbaka mitt objektiv snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0