Motsatsen till färg

Igår så blev det inte så som jag hade planerat. Altså att se en film och sedan sova. Fast jag såg faktiskt en film, Amelie från montematre. Den var så fin och så bra och så annurlunda. Sedan började jag sakna Daniel så mycket och ville vara med han men men för att klockan nästan var 12 så fanns det ingen så jag cyklade till honom istället. Det var den bästa cykelturen jag gjort i hela mitt liv. Jag använde min nya cykel det var natt och Umeå var tyst och lugnt och på ersboda så väntade han på mig <3. Den här bilden tog jag i all hast för jag ville minnas det fina ögonblicket.
Men när jag skulle fara hem från han idag så smsade jag Ellen och då bestämde vi att vi skulle baka Kokosbollar. så jag for och handlade grejer och sedan fortsatte cyklandet.
Både Ellen och Emelie var redan där då jag kom och jag upptäckte att äggen jag just köpt hade gått sönder i väskan. Kameran blev kletig. Men efter jag tvättat rent den så sattes bakandet igång.
Det resulterade i två fulla tallrikar med sladdriga kokos bollar med mint och ahlgrens bilar smak.
Dom smakade inget vidare eftersom att de nästan bara var gjorda av socker men istället för att äta upp alla så roade vi oss med att trycka in dem i munnen och se hur många som fick plats. 
Det resulterade i skrattattack och klet i håret.
Men såklart så måste man också prova att grädda dem i ugnen. De var faktiskt mycket godare än att äta dem som vanligt. Men jag kommer nog inte baka dem nå fler gånger så jag kastade ut en genom fönstret och cyklade hem.
.
På hemvägen så kom jag på hur mycket jag saknade Ida <3. Fast början av lovet han ändå varit superbra!

Kommentarer
Postat av: ida

saknar dej me <3

2011-03-08 @ 03:19:08
URL: http://pellersson.blogg.se/
Postat av: Natta

Asså fy vad jag saknar er, tjejer! Min semester hade varit så mycket bättre om jag hade kunnat vara med er istället för denhär piss-skidsemestern! :(

2011-03-09 @ 14:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0