Våga säga hej till någon ny som inte är som du

Hej på er! Hoppas ni sover nu för klockan är mycket. Jag tänkte bara säga att idag så har jag varit på en utbildning efter skolan. Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag ska förklara vad det var om. Det var iallafall något om flycktingar och olika aktiviteter i umeå. Så nästa vecka kommer jag att vara en certifigerad ...nånting. Men det är bra:)
.
Sen så var det trevligt att då jag skulle fara hem därifrån så tog jag inte min vanliga buss för jag orkade inte vänta i 10 min tills den kom. Det slutade med att jag hoppade av på fel hållplats och gick vilse på Ålidhem. Tur att jag bor nära ett grönt högt torn så att jag kunde se åt vilket håll jag skulle gå. Imorgon ska jag iallafall skejta som vanligt och vara med Daniel <3 HIHI.
.
Jag gjorde en konstig bild i photoshop som inte alls blev som jag hade tänkt från början. Men det går väl bra det med allt blir inte alltid som man tänkt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0