Vännäs

 

Då vi anlände till Vännes så hittade så var de svårt att hitta till backen men vi lyckades tillslut.

Det blåste otroligt mycket men solen sken och det är ju det som räknas.

Vi pausade lite i backen och tog en pratstund innan vi åkte till stugan och åt oss mätta på äckliga okokta, uppsvälda nudlar .

Ellen var glad att få åka snowboard fast egentligne så var det så isigt att man blev aldeles opeppad. Men då kan man ju alltid ta och vila sig i solen en stund.

och såhär ser vi ut då vi solar.

Vi blev less ganska fort så efteråt så for vi till fun parken och jag railade för första gången i mit liv. Det var awesome. Sen så for vi och åkte lite skateboard men alla var så trötta ett vi for hem efter en kortstund. Men framsteg ja det gjorde jag och nu är jag helt mör och ska gå och se en film och sova. God natt !
.
Ps: Ni får gärna komma med filmtips eller en bild på någon jag borde rita av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0