BIO HELA DAGEN

Idag så har jag sett på bio i sammanlagt 5 timmar. Det är ganska mycket och det har inte kostat mig en pänn. Först så var jag på folkets bio med Ellen. Det var gratis och det var mysigt och vi såg en massa kortfilmer. Det var trevligt. Blir nog folkets bio fler gånger.
.
Efter det så var jag och såg på pirates of the carrebaen 4 i 3D. Min allra första 3D film faktiskt. Lite häftigt var det. Men man blev så trött i ögonen. Sen så vet jag inte om jag tycker att själva filmen var så bra. Den var lite utjatad faktiskt. Brukar bli så då de gör en massa uppföljningar. Fillmen tapper som sin "själ".
.
Sen är det tråkigt att mitt objektiv har gått sönder. Det går inte att fokusera så det lär bli en massa oskarpa bilder här nu tills jag köper ett nytt. Men oskärpa kan väl ha sin charm också?

Kommentarer
Postat av: Ada

sv; Jo, men det känns lite ovärt att göra en film som knappt är 10 sek ;)

2011-05-30 @ 07:25:01
URL: http://adakadabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0