BLANDADE KÄNSLOR

I helgen födde Selma  kattungar som jag gått och väntat på i en vecka. Dock så blev jag jätteledsen då jag upptäckte att en av kattungarna var död ,tur att jag hade Daniel som kunde hjälpa mig att lägga kattungen i en låda så att pappa kan begrava den sen. Detta är något jag hoppats slippa uppleva men nu blev det tyvärr så. Selma börjar vara lite för gammal för att ha kattungar så detta blir nog sista kattungen hon får innan vi steriliserar henne. Jag är glad att den andra kattungen lever och mår bra och jag hoppas verkligen att det inte finns någon kattunge kvar i hennes mage.  
Bortsett från kattungens död så har lovet varit bra ,jag och Daniel har varit på födelsedagsfika hos mormor och morfar och varit på 5ive. Imorgon ska jag hälsa på farfar och äta påsk middag hos Daniel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0