SKOLSTARTS PEPP

 
 
 
Imorgon är det första dagen i skolan igen och jag befinner mig i någon sorts skolstarts pepp. Jag känner för att göra sista året till mitt bästa där jag ökar mina prestationer i allt. Detta är dock något jag känner efter varje sommar och som sedan rinner ut i sanden men denna gång ska jag verkligen försöka hålla kvar i min skolstarts pepp så länge som möjligt. 
.
Känns verkligen skönt att jag börjar sista året nu för jag ser verkligen framemot jobb och universitetet. Framtiden ligger framför mina fötter och jag längtar så mycket att jag knappt kan sitta still. Det allra bästa med hösten är alla fantastiskt goda bär. Har hela frysen full med blåbär,krusbär,vinbär och hallon. Ska försöka plocka lite lingon och svamp också om jag får lite tid över. Allra godast smakar bären upptinade med en skvätt ovispad grädde. Detta får mig alltid att tänka på julen hos Farmor.

Kommentarer
Postat av: ellen

Om man kokar mjölk och häller den på blåbären när dom är frusna så blir dom som nyplockade igen. !
^^

2012-08-27 @ 21:05:18
Postat av: Anonym

Jo, Rebecca har alltid tyckt om farmors bär med grädde. Intygar detta.

2012-09-06 @ 22:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0