CANON

Den bästa reseupplevelsen jag varit med om var då jag vindsurfade i Frankrike. Jag hade just lärt mig att stå på brädan och vinden började blåsa upp samtidigt som man kände lyckoruset i kroppen. Fort gick det samtidigt som åskmolnen drog in över mig och regnet öste ner. Det var det finaste jag sett och det enda jag tänkte på då jag var där ute på havet var att jag skulle haft en kamera med mig och bevara ögonblicket. Jag skulle verkligen göra vad som helst för att få uppleva det igen och ta en bild av det.

Tillslut blev jag blev hämtad av en båt så att jag inte skulle bli stekt av blixten eller blåsa bort i de starka vindarna

Jag vill verkligen vara med i caonons tävling och vinna en ny kamera.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-05 @ 14:47:43
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0