2012

2012..

  • Ska bli året då jag fyller 18 och utnyttjar mina nya möjligheter som myndig
  • Går ut 2a året på gymnasiet
  • Stressar lite mindre
  • Köper en ny kamera och en dator
  • Tjänar pengar
  • Tränar fram lite synliga magrutor och blir starkare
  • Utvecklas inom fotografering och skapande
  • Spenderar lite mindre tid framför datorn
  • Lär mig gå på händer (haft detta som mål 2år typ)
  • Gör allt som jag känner för
  • Slutar oroa mig för saker
  • Kanske blonderar håret till sommarn
  • Är med Daniel för han får mig att må bra
Och massor av andra härliga grejer.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är så jäkla snygg i ditt långa hår!! får mig att inse att det var jättelängesen vi träffades! Hoppas att du har det bra! Kramar

2012-01-11 @ 23:09:04
URL: http://markgren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0