MOTION

 

Idag har det gått tre veckor sedan mitt IKSU kort gick ut och två veckor sedan jag jag tog min senaste joggingtur. Hemskt måste jag säga för jag känner verkligen hur mycket tröttare jag blir av att inte röra på mig tillräckligt. Jag inbillar mig dock att jag får mer tid över till att plugga istället men sanningen är att jag inte alls får så mycket mer gjort. Jag tycker dessutom att det är aldeles för halt ute för att springa. Kanske vore smart att investera i ett par broddar även om jag vet att jag inte kommer att få användning för dem så länge.
.
Vilka ilandsproblem jag har.
Hittade denna bild på någon träningsblogg för längesen. Läskigt att se hur mycket fett som samlas runt organen. Annars tycker jag att bilden är ganska fachinerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0