SOMEBODY THAT I USED TO KNOW

Igår så ritade jag lite utan att ha allt för  stora förväntningar på min teckning. Detta blev resultatet. Synd bara att jag alltid ritar på kvällen då det är mörkt och då ser men inte lika bra hur teckningarna blir. Kändes som att jag ritade nåt jag inte brukar rita iallafall.
Men nu så ska jag fara på gymmet och pumpa lite muskler innan jag ska fara in till stan. Ni ser ju att jag har en ytte pytte bula iallafall men den ska bli sörre :)Annars kan ni ju lyssna lite på denna fina låt som jag upptäckte igår då jag såg på MTV. Mycket fin.

Kommentarer
Postat av: Lisbom

Jag har nötit sönder den låten senaste veckan, jag älskar den!

2012-03-25 @ 00:43:21
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0