HÅRUPPDATERING

Ja här ser ni mitt skadade hår. Jag är verkligen inte bra på att färga och jag skulle ha använt två förpackningar för det räckte inte riktigt. Jag har köpt två till nu. Jag vet inte om jag kan använda dem eller om jag ska föröka färga ljusbrunt. Det värsta som kan hända är väl att jag blir tvungen att leva med slitet hår eller klippa av det och göra nån asm frisyr. Återstår att se.
..
När jag tänker efter så har ingen kommeterat att jag har färgat mitt hår idag. Antingen är det ingen som ser skillnad(fast det är ganska stor skillnad tycker jag) Eller så vill ingen känns sig tvungen att säga att det blev fint haha. För det blev ju inge fint men vad gör det :)
.
(Tycker synd om ida som måste så nåt så förskräckligt,blivande frisör och allt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0