NU ÄR DET PÅ RIKTIGT

(Ber om ursäkt för den otroligt oestetiska bilden)
.
Nu gäller det. I sommar ska jag maxa mina resultat så mycket det bara går. Nu när jag ej behöver tänka på läxor och kan träna precis vart jag vill så ska det bli någon form av träning minst en timme om dagen. (promened på vilodagar) Igår så provade jag IKSUs egen form av Crossfit och jag har bestämt mig att utöva denna sport som går ut på att bli bästa på allt! Istället för att endast köra tyngdlyftning och vara dålig på ett springa eller springa och inte vara stark.

Några mål jag har är att:
Lära mig chins
Lära mig gå på händer(Detta har varit ett mål i två år snart så nu ska det hända grejer)
Börjar träna intervallträning och rodd
Till hösten gå klättrarkursen och bli bra på det
.
Jag tror aldrig att jag har varit såhär peppad på träning förut och nu har jag äntligen tillfrisknat från min förkylning. Imorgon ska jag fara och köpa nya idrottskläder och ett hopprep så att man kan utföra träningen vart man än befinner sig i sommar för man lär ju göra en massa annat skoj också.
.
Detta är visserligen en reklamfilm men också en mycket inspiererande crossfit film.


Kommentarer
Postat av: ellen

kan vi inte starta en studiecirkel där vi lär oss stå på händer?! då får vi ju ekonomiskt stöd för det plus att vi kan vara några stycken som kan lära oss. eller vi kan ha typ cirkus studiecirkel för emelie ville ju lära sig jonglera så då kan vi kombinera stå på händer och det och få lite cash. hehehhehehehehehhehehe.

2012-05-29 @ 12:11:57
URL: http://vikstromellen.blogg.se/
Postat av: ida

Nej den funka om man int använder blixt ;D

2012-05-30 @ 20:30:36
URL: http://pellersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0