FJÄDRAR

Idag så var det en himla bra dag. Vi hade ibara bra lektioner och jag kände hopp för framtiden. Jag stannade till och med kvar på skolan och räknade matte i 1,5h , de ni! 
.
Annars så har jag funderat på vad lite tid man har. Man hinner verkligen inte med allt man vill och det är jättesvårt att få tiden att passa ihop med alla vänner samtidigt som man har massor med läxor och saker att göra. Ibland så önskar jag att tiden kunde stanna upp ett tag så att jag kunde komma ikapp. Hade jag också haft obegränsat med tilgångar så hade jag rest iväg på en jorden runt resa i flera år för att sedan komma tillbaka och starta tiden igen. Men här sitter jag nu och tränar på engelska glosor och väntar på att det riktiga livet skall börja.
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0