FÖRE PHOTOSHOP

När jag tänker efter så är det inte själva fotograferingen jag gillar med att fotografera. Jag gillar nog mer efterbahandlingen i photoshop. Det är ju i photoshop man tar fram känslan i bilden,där alla färger kommer fram och där man kan skapa sin egen stil. Själva  fotograferingen är bara kul för att då har man bra rå material att utgå ifrån. Jag skulle aldrig kunna bli nöjd med en bild som jag ej har redigerat i photoshop för då vet jag att bilden hade kunnat bli så mycket bättre i photoshop.
.
Då jag startade den här bloggen för snart 3 år sedan så redigerade jag min första bild. Efter den bilden bestämde jag mig för att fortsätta redigera alla mina bilder för att man kunde förbättra bilderna så enormt mycket. Det är också det som har gjort att jag har förbättras så pass mycket och har fått en sådan stor kärlek till fotografering.
-
Här nedan kan ni se vilken skillnad man kan göra med photoshop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0