STORM

Jag brukar ju inte svara på listor så ofta men tänkte att det kunde vara kul för omväxllings skull.
-
Jag lyssnar på:tystnaden 
Jag pratar: konstigt
Jag tycker om: katter
Jag avskyr när folk: Ser ner på andra

 Kärlek är: Underbart

När jag borstar tänderna: Använder jag eltandborste som gör att det kliar i näsan.
När jag lagar mat: Äter jag av ingredienserna
Jag tänder på: Daniel

Jag är rädd för: Framtiden
Den värsta känslan är: När någon dör
Den bästa känslan är: Glädje
Jag är bäst på: Fotografera, rita och skjuta upp läxor
Jag är sämst på: Sällskapsspel
Jag kommer alltid att vara: Rebecca

Det finaste som finns är: Kärleken
I sommar: Ska jag och Daniel fara till Thailand

Sist jag grät var: Då jag bytte cykeldäck och förstörde 2 innerslangar. 
Jag kan: klara vad jag vill
Jag kan inte: Döda ett djur större än en fluga
När jag vill tänka går jag: en promenad
När jag vill baka: äter jag mest smet
Min mobiltelefon är: jobbig
När jag vaknar på morgonen: Flyger jag upp och blir pigg direkt.
Innan jag går och lägger mig: Läser jag illustrerad vetenskap

Just nu tänker jag på: Daniel
Bebisar är: Fina och gulliga
Idag har jag: Varit i skolan
Ikväll ska jag: Räkna
I morgon kommer jag: gå till skolan
Jag vill verkligen: Gå ut gymnasiet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0