BLIXT+FJÄRRUTLÖSARE

Idag så kom jag på att man man kunde använda blixten och fjärrutlösaren på samma gång. När jag köpte blixten  blev jag ju lite besviken för att jag trodde att de inte gick att använda dem tillsammans. Så idag så testade jag att ta några bilder. Den översta bilden är tagne med blixten och jag tycker att det blev ganska snyggt ljus.
.
Igår så var jag ju på millitärträningen och det var riktigt kul. Vi sprang på led i skogen och stannade upp och gjorde plankan, benböj, burpees, armhävningnar, jägarvila samt några sammarbetsövningar.Jag hoppas att iksu inför millitärträning i fortsättningen för nu har jag jättemycket träningsvärk men det är bra för det är ju det som är målet med träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0