CITZEN

Igår var jag och Daniel på stan för att köpa lite nödvändiga grejer.
Jag köpte en jättefin och jättedyr Citzenklocka. Den är ecodrive och då behöver man aldrig byta batterier för att den har solpaneler och går på solljus.Den är också vattentät och har självlysande visare. Hon som jobbade i affären sa att jag kunde bada med den om jag ville så det känns bra för det har ju hänt att jag hoppat in i duschen med klockan på.  Här är jämförelsen med min gamla trasiga fula klocka som jag har haft i ca 8 år. Den nya klockan skall hålla lika länge hade jag tänkt och då är den värd priset.
Sen så köpte jag lite andra nödvändiga saker. Sulor av ull så att jag inte ska behöva frysa om fötterna(roger fick tag på den ena sulan inatt så därför ser den ut som den gör) Ett batteri till min självutlösare och sushipinnar ( jag och Daniel åt sushi så jag tog med ett par extra pinnar som man kan använda då man gör sushi hemma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0