DAGBOK

Tycker att det står stilla här för mycket ibland. För några veckor sen hade jag värsta foto inspirationen och nu känner jag bara för att göra klart allt skolarbete och att jag inte har tid med en massa fotografering. Men jag har tänkt att jag ska sluta va så himla seriös med bilder och sånt och ha detta med som en dagbok eller nåt. För det är ju kul att gå tillbaka och läsa i arkivet om vad man har gjort. Jag har ju inte heller skrivit så mycket, bara lagt ut en massa bilder. Men nu är de slut med det. 
 
Så därför gör jag en lista med bra saker som jag tycker om just nu:
 
1. Min plugg motorvärmare som står i köket och värmer mig då jag gör läxor.
2. Mina händer där jag antecknar saker jag skall komma ihåg och som lärarna alltid kommenterar för de tror att jag har fuskat på nåt prov eller nåt.
3. Roger som kommer och lägger sig rakt på min mattebok för att han vill bli kliad.
4. De kokta potatisarna som ligger i kylen och skall bli pitepalt imorgon !
5. Spotifylistan från 9an.
6. Jag ska prova millitär träning på lördag.
och ågra mindre bra saker:
1. Högskoleprovet närmar sig
2. Sjukt mycket läxor
3. Min klocka jag har haft i ca 8 år har dött så nu är jag stressad hela tiden för att jag inte vat vad klockan är.
4. Jag är lite krasslig
5. Det är kallt ute och jag har ingen mössa som värmer tillräckligt bra.
6. Mormor är fortfarande död.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0