HÅR

 Idag började vi med massor av nya ämnen i skolan och jag tror att den här terminen kommer att bli riktigt bra om allt går som jag vill. Idag så var jag och sprang också för att komma igång efter min förkylning men jag insåg att jag måste köpa nya springskor. Det känns ju inte så kul att jag måste sluta springa för att jag får så ont i fötterna och massor av blåsor när jag egentligen inte är tillräckligt trött. Får nog ta och köpa det imorgon efter skolan.
.
Jag fick nyss veta att jag ska fota lite med Amanda till hennes projektarbete på fredag så då får jag testa den andra fotostudion på midgård så det blir kul. Det var någon i kommentarerna som sa att den är bättre så jag hoppas på det. 

Kommentarer
Postat av: jag igen

Jo, det var jag som sa det senast. Ska jag vara ärlig så har jag bara sett den andra studion utifrån, samt sprungit in några gånger. Men mitt minne säger att den är bättre. (även om media inte satsar pengar på lampor) Hur det är med blitxtar och liknande vill jag inte ens uttala mig om då jag är en film människa, men den verkade bra. Den stora fördelen med studion du provade förut är att du kan låna lampor från filmdelen och använda dessa som tillägg.

Var inte för optimistisk bara :)

2013-01-16 @ 05:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0