Mickrad bulldeg

Idag då jag kom hem från skolan bakade jag bullar. Det var längesen jag åt bullar som jag själv har bakat och de blev jättegoda.Tänkte prova att göra choklad och banan buller men jag glömde,Istället så provade jag att mickra lite bulldeg för att se hur det smaka och det smakede inte så gott,fast det var inte äckligt heller.

Nu gäller  det att försöke skriva klart på min novell till svenskan. Hela berättelsen ändrades typ då jag började renskriva på datorn så nu måste jag hitta på en massa nytt. Måste typ skriva hela kvällen för den ska in imorgon.


Här kommer några bilder från öppet hus då vi kamratstödjare sålde kakor i uppis.Dock så glömde jag att jag hade kameran med mig så jag han bara ta kort på de som blev kvar sist då nästan alla hade gått.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0