Julgodis

Glad första advent. Hoppas att ni har fått lite julstämning idag, det har jag iallafall. Imorse så åkte jag Ida och Björn ner på stan från mig för att det är ju skyltsöndag. Målet med dagen var att äte polkagrisar, brända mandlar, munkar, pepperkakor och glögg. Helst gratis men det är ju umeå och där är inget gratis. Jag upnådde målet. The mission is complete. Fast det var fel typ av polkagrisar det ska vara såna där goda och sega.
Jag hittade dessutom en jacka som var på halvapriset. Jag helt gett upp hoppet om att hitta en jacka för att jag hittar aldrig en till ett rimligt pris som jag vill ha. Förra året köpte jag en skruttjacka bara för att ha en jacka men den var jättedålig kvalite så nu är den aldeles hålig och är jättekall. Men idag så hittade jag den ultimata jackan. Det värsta var att jag hade inte tillräckligt med pengar med mig. Så det blev inget köp och det var sista readagen idag så jag får väl vänta ytterligare 3 år tills jag hittar ett sånt här kap igen. ALLT FÖR DESSA SATANS HELVETTES JÄVLA SKOTRAR SOM SKALL STÄLLA TILL DET HELA JÄVLATIDEN. fy och fan!!!
Men annars var dagen bra tror jag.


Kommentarer
Postat av: ellen

Jag tycker man kan komma ganska långt utan att betala något i den här staden ^^ Vad behöver man pengar till liksom?

Fast jo lite pengar behövs allt, men så länge station och containrar finns så.. (Y):D



Och glad första advent föresten:D Eller fan, klockan slog just om till måndag xD (Y) :)

2010-11-29 @ 00:01:40
URL: http://vikstromellen.blogg.se/
Postat av: rebecca jäger

Ha, ha.. Skoterjävlarna är sålda. Tomten gick förbi en container, vem vet ? Har inte sett nån önskelista förresten.

2010-12-10 @ 00:01:45
URL: http://rebeccajager.blogg.se/
Postat av: rebecca jäger

Ho ho. Skoterjävlarna är sålda och tomten tittade ner i en container. Han har inte sett nån önskelista.

2010-12-10 @ 00:04:23
URL: http://rebeccajager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0