konståkning vs hockey

I torsdags då jag var och åkte skateboard med Ellen så blev jag frälst. Det var jättekul! Nu ska jag börja följa henne och åka skateboard på torsdagar. Har ännu inte någon egen skateboard men det känns inte värt att köpa en nu direkt för jag har ju faktiskt bara provat en gång och det finns ju att låna där tills vidare.

Just nu sitter jag här med konståknings skridskorna på fötterna och drömmer mig bort till snö och is.Längtar jättemycket efter ett åka Snowboard, slalom och skridskor. Jag och Ellen hade tänkt fara och åka skridskor imorgon på Umeå arena men jag vet inte riktigt hur det blir med de men vi får se.


Filmen med Konståknings killen som sopar banan med ishockey spelarna är så jävla klockren!

Nu ska jag gå och sussa i min kära säng god natt!

Kommentarer
Postat av: Mattas

Vill du köpa en billig begagnad bräda så tror jag att jag har en ^^

2010-11-14 @ 09:43:35
Postat av: ellen

åååå! jag blev jättetaggad på att sk8ta nu på direkten! och åka snowboard. Shit! :D:D

2010-11-14 @ 11:47:37
URL: http://vikstromellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0