Det regnar fryst vatten!




Blogginläggen har blivit glesare, skoldagarna längre, kompisarna mera och kameran glömms hemma ändå så ligger photoshop djupt inne i mig och krafsar. Under denna tid har jag haft så mycket att göra att jag inte ens haft tid att ägna mig åt mina intressen. Ändå har jag haft roligare än jag nånsin haft. Draggen var verkligen över mina förväntningar och jag känner att fritiden blir mer välanvänd det finns inte lika mycket mellantid att spendera hemma den spenderas i stan. Men nu har jag tänkt att jag ska börja fota mer igen och lägga upp dem här på bloggen. Det kanske inte blir varjedag men nästan. 

Nu ska jag spendera resten av kvällen åt min kära älskade mattebok..........

Som ni ser så har jag fixat en ny design åt bloggen. Lämna gärna komentarer om vad ni tycker :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Världen ser verkligen mycket vackrare ut genom din kameralins. Eller är det photoshop ?

2010-10-21 @ 09:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0