Farväl

(Några av mina favoriter på flickr kolla gärna in på min profil där) KLICKA för att komma till min profil)

.
Jag har ni insett att jag inte kan prioritera mina intressen före skolan så från och med nu till den 17e maj så tänker jag endast blogga, rita och redigera bilder på helgerna. Då blir det ingen dator alls hemma på veckodagarna endast för att göra läxorna.
.
Det känns hemskt att sluta göra det jag älskar att göra men jag får helt enkelt prioritera för att få det resultat jag vill ha. Det är ju endå bara 2 veckor....

Fred på er hejdå!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilken fin blogg du har! Jättesnygga foton och illustrationer! :)



2011-05-01 @ 17:50:20
URL: http://kajsapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0