Ilandsproblem

I fredags jag Nemanja. Linus och Rasmus en promenad till stan på en rast istället för att sitta och göra saker på datorerna som vi brukar göra. Detta är ett stort framsteg från vårat databeroende på rasterna Jag tog med kameran för om jag inte tar med kameran så brukar jag alltid ångra det men om jag tar med kameran så känner jag att jag måste ta en bild för annars vara det onödigt att ta emd sig kamern. Så här är min "måste fota" bild:P
.
Det blir nog ingen Daniel och Samuel ikväll istället så ska jag försöke rita lite men jag vet inte om jag vill rita med promarkers eller blyerts. Här står jag inteför svåra beslut ;) Hehe:P

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Det där kamerafenomenet känner jag igen. Alltid när man INTE har kameran med hade man behövt den, och när man släpar med sig den så MÅSTE man ta något foto så att man inte haft med den i onödan. :P



sv: Jag tyckte att det syntes direkt! :D

2011-04-02 @ 22:34:06
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0