Solidworks CAD

Idag så har jag installerat ett program på datorn som vi ska använda i skolan. Det är ett CAD program altså 3D.Först så trodde jag att man bara kunde göra såna här fula saker för det är typ det som man sett att dom i skolan gjort.

Men sen idag på skolan så sökte jag på det på google och upptäckte att man kunde göra såna här snygga grejer i 3D och då blev jag verkligen pepp på det. Så nu ska jag försöka lära mig det :) Man borde ju kunna göra vad som helst i det programmet. Så himla kul.

Kommentarer
Postat av: ellen

aahh! jag dör! nej det är INTE han i min klass. Alltså han som vi prata om igår visst mena du han xD.

Nej

Nej

Nej

haha :)

2011-02-04 @ 17:46:10
URL: http://vikstromellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0