Jag suger på skateboard så äre bara

Tyvärr så har det varit ganska låg uppdatering för att jag har varit hos Daniel och sedan för att jag varit hos mormor och morfar. Men nu uppdaterar jag ju så ingen skada skedd. Jag är typ frisk nu, har vänt tillbaka dygnet och snart kommer Daniel.  Livet är på topp säger jag bara.
Förutom mina skateboard missöden igår. Tråkigt nog så far jag nog inte dit idag. Det kändes helt enkelt mer värt att vara med Daniel än att ramla från ramperna och känna mig almänt dålig.
.

Kommentarer
Postat av: elleeeen

neeej rebeccaaa!!! sluta. du är inte alls dålig på skateboard. nu blir jag ju arg. De var väl bara en dålig dag.

jaja hadebra iaf (R)(för jag är inte arg på riktigt. he)

2011-01-09 @ 17:18:18
URL: http://vikstromellen.blogg.se/
Postat av: Ida

sv: haha ja de ska jag göra men jag ha int fått de än;)

2011-01-10 @ 21:52:38
URL: http://pellersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0