Skugg figurer

När jag tänkte fota Mina nymålade naglar i färgen jag köpte på hm idag så slutade det med att jag tog fram en massa lampor och stökade ner hela mitt rum. Jag försökte ställa in ljuset och ta en massa bilder. Några bra bilder blev det. Ska redigera några av dem snart.
.
Färgen på översta bilden syns kanske inte så bra för den är ganska mörk men jag tycker iallafall att det är en jättefin färg. Det här är förövrigt alla skugg figurer jag kan typ :P
.
Jag och Ida sitter i mitt rum med varsin dator och  äter godis och lyssnar på LP skivor.Ida tyckte tydligen att jag hade jättemånga bra skivor som jag inte änns har hunnit lyssna på . Men vi ska lyssna sönder dom nu iallafall :D

Kommentarer
Postat av: Adine

Häftiga bilder! :D

2011-01-29 @ 16:29:33
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0