Trevliga stunder

Själv så gillar jag  att se före och efter bilder för att då får man se att alla bilder inte måste vara helt perfakta från början för att det ska bli fina.Därför visar jag er dem.
Idag fick man se solen ett tag iallafall. Det var fint. Jag tror att jag ska göra en ny lamp skärm till min lampa. Om det går för när jag ville göra det på slöjden i mellanstadiet så sa hon att det inte gick. Men allt går bara man vill. Blir så trött på alla som tror att allt måste vara efter ett speciellt mönster och inte kan förstå att det finns andra sätt också.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tackar :) Det är nog inställningar, redigering och reflexskärm som gör det :) Men reflexskärmen gjorde mycket..

2011-01-11 @ 17:48:40
URL: http://essberg.blogg.se/
Postat av: Aina Regina

Stilig. masse flotte bilder du har her :)

2011-01-12 @ 22:39:05
URL: http://ainaregina.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0