Ett första försök

Jag provade att rita en bild idag med de nya promarker pennorna. Jag blev inte så jättenöjd gjorde en massa fel och sånt så då blev jag lite less på slutet.JAg skulle vilja ha fler färger för jag hade nästan inga färger till ögonen. Och sen så hittade jag ingen svart penna med tunn spets så det blev lite konstigt. Men för att vara första gången jag ritar en seriös bild med dessa pennor så får det väl duga. Hoppas dock att jag blir mycket bättre än det här. Det är så svårt när man inte kan sudda eller sudda ut linjer. Jag borde verkligen ha gjort mörkare skuggningar. God natt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååååh va hedrad jag blir!!!! :D Värsta fint!! :D

2011-03-02 @ 19:16:21
URL: http://pellersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0