MÅNDAGS SHOPPING

Idag blev en riktigt kort dag i skolan då våran engelska lektion var inställd, Så jag passade på att kika runt lite på stan och hittade två nya linnen(En ser ni nedan) Senast jag köpta kläder var på jul lovet så det var verkligen dags att köpa lite nytt. Köpte ett halsband och örhängen också. Jag brukar ALDRIG köpa smycken men jag vill alltid ha,tror jag är lite för snål för att köpa sånt. Men ibland så kan man inte motstå. Imorse så var jag och tog lite blodprov på sjukhuset också. Jag är verkligen glad att jag inte behöver göra det så ofta för det känns så himla depriemerande att vara där. Alla som jobbar där verkar så ledsna.Nu har jag nyss avnjutit lite blomkål och broccoli soppa med ägg. (gillar vanligtvis inte lös gula men jag var så himla hungrig att jag inte orkade vänta)
Och detta är vad jag ska göra senare ikväll om jag orkar för jag blev så trött efter jag ätit.

Kommentarer
Postat av: linnea thuresson

VAR MED OCH TÄVLA OM ATT BLI DAGENS BLOGG! VÄLJER 2 STYCKEN IMON!

www.nattstad.se/linneathuresson

2012-05-07 @ 23:11:56
URL: http://www.nattstad.se/linneathuresson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0