200 DAGAR

Jag läste nyss på Viyans Flickr att det endast är 200 dagar kvar tills jag tar studenten! Det känns helt galet vad fort tiden går och snart är det jul också så jag, Ellen och Emelie var hemma hos mig igår och bakade julpraliner. Dom vart väldigt goda men det var mycket jobb för ganska lite praliner. Vi gjorde praliner med smak av oreo, pepparkaka, hallon och lime. 
.
I torsdags så var jag och Ida och såg på Breaking down part 2 på bio. Man märker verkligen hur mycket varje film har förbätrats i kvalliten. Första filmen var ju riktigt dåligt gjord och man såg den bara för att boken var så bra men den sista var verkligen bra. Hoppas att de gör om alla filmerna i framtiden så att alla filmer blir bra.
.
Nu måste jag räkna matte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0