ICE QUEEN

 
Det är verkligen kul att leka med blixten. Hade gärna velat prova att fota i studio någon gång i mitt liv, tills dess så får jag nöja mig med min kamera blixt. Lite synd dock att min kamera är för dålig och inte kan skicka signaler trådlöst för då hade man kunnat ställa blixten vart som helst och inte behövt ha den på kameran hela tiden.
.
Pälsen jag har på mig är en rävskinns päls som jag har ärvt av min farmor. Kommer ihåg då jag var liten och var ledsen för att jag hade glömt mitt gosedjur hemma och så kom hon fram med den där läskiga döda räven och försökte trösta mig. Roger är helt galen i den för att den luktar räv så jag måste gömma den så att han inte ska bita sönder den.
.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åh så fint!

2012-10-30 @ 13:58:13
URL: http://gmatar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0