PULKA

 
Här är några fler bilder som jag har tagit till Amandas projektarbete. Sminket/ansiktsmålningen har Amanda gjort.
Tänkte att jag skulle berätta lite om min helg för jag är så dåligt på att skriva på den här bloggen, lägger mest upp en massa bilder. Fredagen började med att jag och Emelie åt middag på Café Göteborg för att sedan gå och se på bio. Vi såg på en svensk film som hette Ego och den var väldigt bra. Den handlade om en utseendefixerad kille som blev blind.  Efter filmen var det tänkt att Daniel skulle komma till mig men han hade feber så jag stannade hos Emelie och pratade om livet resten av kvällen. På lördag blev det pulka och korvgrillning på bräntberget för hela slanten. Det blev väldigt kallt då solan gick ner så vi var inte där så jättelänge. På kvällen bakade jag och Daniel Pizza. Hemmagjord pizza är så mycket godare än de man köper på pizzerior för då kan man välja exakt vad man vill ha på den. Jag hade jalapenos,mozzarella,vegbacon, tomat, champinjoner,annanas och banan sedan toppade jag pizzan med ruccola och aioli. 
.
Nu är det dags att sova så att jag orkar med skoldagen och träningen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0