VIRRIG ÖVER PLANTOR

Förra veckan så gjorde jag en stor upptäckt, plantorna jag har sått är grönkål och broccoli. I flera veckor så har jag trott att det är paprikor som jag har fört till liv i köksfönstret. Vet inte varför jag trodde det med tanke på ett jag inte ens har köpt några paprikafrön och det står klart och tydligt på fröpåsarna att de innehåller broccoli och grönkåls frön. Det var i smaband med att jag skulle så bladspenat som jag upptäckte det och det var tur annars skulle jag nog bli mer besviken i sommar då det inte kom några goda saftiga paprikor.
.
Annars i livet så känner jag inte för att fota så mycket, känner mer för att rita och skulptera men jag har en massa annat jag måste göra först och kursen jag går nu tar mycket av min tid men den är kul och jag verkar ha fått en bra kursklass. Jag längtar också väldigt mycket efter min säng, 2 månader på en golvmadrass är inte det bästa för ryggen och sömnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0