Det berömda Elvis smajlet

Förra julen så fick Elvis ett nintendo DS av pappa i julklapp. Han älskar att spela spel på det, spela in ljud och ta bilder med den. Bilden ovan har han tagit på sig själv med sitt Nintendo DS någon gång då han kände sig lite extra fin tror jag , vattenkammad sidbena o allt. Han har den som visningsbild då han öppnar spelet så att varje gång han öppnar och jag ser eller om jag ska låna nintendot och spela på den så håller jag verkligen på att skratta ihjäl mig men jag försöker hålla mig så gott jag kan för att han inte ska bli ledsen. Leendet ser verkligen  äkta ut. Men världens bästa lillebror det är han iallafall.
'
Tycker att man kan se en viss likhet med min pappa som ler så fint på bilden härunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0