En lampa som ryker.

Det här är en bild som palt har fotat och jag redigerat. Jag sitter just nu på golvet i idas rum och har datorn på idas säng.Det är förvånansvärt hur stor skillnad det är mellan dator skärmar och datorskärmar. En del bilder som jag fixar på den här datorn blir jättefula på andra skärmar för att färgerna på den här skärmen är så ljusa så att färgerna blir fel.
.
Jag försökte nyss lära mig använda 3d programmet Maya 3D max som är ett program de använde sig av då de gjorde Avatar filmerna. Dock å gick det inte så bra, men jag ska lära mig.
.
Jag tycker också att filmen är otroligt bra, väldigt fina färger och sånt där. Det är det jag gillar mest med filmen alla färger och ljus. En sån film vill jag kunna göra. jag kom ihåg att det var väldigt populärt att photoshoppa sig själv till Avatarer ett tag. Själv provade jag inte men jag kanske borde? Det vore intressant att se hur resultatet blev.

Kommentarer
Postat av: Natta

Shit, jag trodde verkligen att lampan rykte! XD

2010-12-14 @ 22:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0