Monopol går ut på att fuska så mycket som möjligt


Ikväll blev det lite eldning och åkning på bräntberget. Mina skor smälte lite grann då jag värmde fötterna vid elden fast det var bra för de var lite sönder så när plasten smälte kunde jag trycka tillbaka det och laga skorna lite.
.
Efter ett tag for vi hem till Palt och spelade monopol, drack te och åt pepparkakor.Visste ni att det finns monopol på xbox. Det har vi hemma men det är inte kul för då kan man inte fuska. Det ska vara gamla hederliga monopol. Kan tilläggas att jag vann ikväll!
.
Jag tog massor av bilder också men dem ska jag fixsa imorgon typ för att om jag gör det nu så blir det bara slarv. God natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0