903 bilder

Idag så var jag och Ellen och åkte snowboard för första gången den här vintern. Vi for till Bygdsiljum, det snöade och alla backar var inte öppna. Men det var jättekul endå det var mycket lös snö fast hopp backen var inte klar än men det sket vi i och åkte där endå. Det var ett misstag för det var stora is klumpar där som man gjorde illa sig på om man ramlade. Men jag måste säga att skogs spåret var roligast, som alltid.
.
Idag så har jag tagit 903 bilder! Det är ganska mycket  brukar vanligtvis ta ungefär 100 st då jag har med mig kameran. Skall göra nåt kul av bilderna men det får ni se sen.
.
Tror att jag ska ta och ge Elvis en av hans julklappar =(en film) så att jag kan se den med han och vila för jag är helt slut i kroppen. Därför jag inte hade så mycket inspiration då jag fixade bilderna^^ God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0