Varför misstänker bloggare bloggläsare?

Jag tycker verkligen inte om att det är jättemånga bloggar som har gjort så att det inte går att kopiera bilder. ibland om jag vill rita av nåt så går inte bilderna att spara så då kan jag inte zoma in. Vad tror bloggarna att man ska göra med deras bilder egentligen? Tycker att det är bättre om de skriver sin bloggadress och ber om att man länkar till dem om man kopierar deras bilder då får de ju publicering istället.  Men alla gör ju som de vill. Men själv så förstår jag inte varför man gör så, man kan ju lika gärna köra print screen om man vill ha bilden ju så att göra så att det inte går att kopiera hjälper ju egentligen inte. Sen så tror jag inte att folk kommer kopiera bilder och sedan säga att de har tagit bilderna själv.
Nu ska jag i alla fall fara till våran stuga och fira jul där. Tror inte att jag kommer ha tillgång till nåt internat men jag har gjort några tids inställda inlägg så att det blir lite uppdatering endå.

Kommentarer
Postat av: ellen

Menar du att det inte gick på din stationära?!:O

Men det brukar gå om man lägger arbetet på en extern hårddisk för då minskar ju tryckte eller vad man säger. belastningen. Det gjorde vi i skolan när vi skulle regiera en film. Fast.. det funkade ändå inte för oss men det är kanske för att våra bärbara inte så värst krftfulla ändå.. hm :P

Och skorna var ett väldigt bra köp måste jag säga :D

2010-12-23 @ 16:32:37
URL: http://vikstromellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0