Ena riktiga hårdingar

Idag så skulle vi åka skridskor på idrotten men det var äver 18 grader kallt vilket är över sköldgränsen för att vi ska behöva ha idrott ute. De flesta ville vara inne för att det var så kallt men inte vi. Vi är ena riktiga hårdingar som åker skridskor i alla väder utan kläder mohahah.Nä men när vi var ute så tänkte jag prova att göra lite moonwalk på isen och då sa alla att jag typ kunde. Då blev jag glad o det gjorde min dag. Hihi

Emelie filmade också min fantastiska upptäckt med mobilen därav den dåliga kvaliten. Försökte också ha lite cool hållning och göra lite coola mooves men det lyckades inte så bra . Haha sötmaja åker också förbi^^


Ida hade också med sin systemkamera så jag kanske kan få några bilder av henne.

Kommentarer
Postat av: amanda

ja tack :D

2010-02-01 @ 19:06:38
URL: http://gume.blogg.se/
Postat av: julia

hehe okej :)

2010-02-02 @ 15:42:52
URL: http://thisismyfabdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0