Ingen skolan på 2 veckor

Den här helgen har varit riktigt bra. I fredags så var vi på tg och hade det trevligt, Vi gjorde tröjtryck,jag gjorde ingen egen för jag hjälpte Jesper att göra hans. Det stod Anders är sexig med bröst ritade på framsiden sen så skrev vi nåt med tjock och gillar han endå :P Typ snyggaste tröjan ever

Sedan så sov jag hos amanda för jag skulle upp tidigt för att vara ledare på konfirmandernas dagläger. Det var kul vi ritade och band för ögonen på dem och ledde dem. Sen for jag hem och då hade min älskade kusin Ida kommit och då skulle vi vara barnvakt åt Elvis. Vi hade jätteroligt vi pratade, lagade mat, pratade busa me elvis prata i telefon och prata ännu mer.

Idag Har jag varit med ida ett tag och när hon for hem så for jag hem till Jesper och va med han det var riktigt trevligt.  


Mitt klotterpapper som jag satt och ritade medans vi såg film på konfirmandernas dagläger.Jag ritade fler teckningar också men dem samlade dom in.

Sen så har vi ju ingen skola på 2 veckor nu satt då kan man ju ägna kvällarna åt annat än skolarbete. En vecka har vi prao och veckan efter har vi lov. Så dehär 2 veckorna kommer bli super precis vad jag behöver mot min skoltrötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0