Jag kan hoppa vända och ramla baklänges.

Fredagar är den bästa dagen på hela veckan, inte för att det är sista dagen innan helgen eller på att vi slutar tidigare. Det är därför att det alltid händer en massa roligt på fredagar. Det är alltid så, det enda som är tråkigt på fredagar är att vi alltid har prov då men det är ju bara på morgonen. Dessutom att vi hade skridskor på idrotten och det gjorde ju inte saken värre. Det var jätteroligt för att vi va inta så många som åkte och då behövde man inte hålla lika mycket kolla på att inte åka in in nån. Fast jag råkande åka på Rasmus N så att han föll, ganska hårt han tappade hjälmen också. Han sa att det gick bra men sen klev han av isen efter en liten stund och det kändes inte bra. Fast jag kan ju hoppas på ett han bara frös:( 

Ikväll så ska jag på tg och jag har pratat med 11 st ungefär som ska dit idag och äta semlor. Det kommer att bli kul, kanske roligare än förra gången. :)

Har räknat ut att jag ätit 5 semlor det här året :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Haaha att du råkade åka på nån! ;)

2010-02-20 @ 15:49:11
URL: http://pellersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0